Кошик
1309 відгуків
promo_banner
+380 (95) 541-51-55
ПобутЗапчастина Запчастини та витратні матеріали для побутової техніки
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • УкрпоштаТовари вартістю до 500грн, післяплатою не відправляємо
  • Нова ПоштаТовари вартістю до 500грн, післяплатою не відправляємо

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаТовари вартістю до 500грн, післяплатою не відправляємо
  • Оплата на рахунокВідрізна продукція, а також товари вартістю до 500грн, післяплатою не відправляємо
  • Оплата за реквізитами розрахунковий рахунок Приват БанкОплата за реквізитами розрахунковий рахунок Приват Банк
  • Післяплати менше 500грн тільки передплатаОплата при отриманні Нова Пошта Замовлення менше 500грн відправляємо за частковою або повною оплатою

Гарантія:

Статья 9. Согласно Закона Украины «О защите прав потребителей»:

Потребитель имеет право обменять непродовольственный товар надлежащего качества на аналогичный у продавца, у которого он был приобретён, если товар не удовлетворил его по форме, габаритам, фасону, цвету, размеру или по другим причинам не может быть им использован по назначению. Потребитель имеет право на обмен товара надлежащего качества в течение четырнадцати дней, не считая дня покупки.

Обмен товара надлежащего качества производится:

если он не использовался;
если сохранён его товарный вид;
потребительские свойства, пломбы, ярлыки;
расчетный документ, выданный потребителю вместе с проданным товаром.

Разъяснение:

Товарный вид: Новый товар реализуется с заводскими защитными плёнками, это является одним из факторов определения товарного вида. Вскрытая зарядка, гарнитура, любые проводки и батарея закрыты защитными пленками. Покупатель должен помнить, что повреждать эти элементы упаковки не рекомендуется!

Доставка і оплата товарів здійснюється:

Ми здійснюємо доставку запчастин по Україні. На території України ми можемо здійснювати відправку не тільки у великі міста, але і в маленькі селища. Це можливо завдяки тому, що ми співпрацюємо з транспортними компаніями:
Нова Пошта

Як правило, товар ми відправляємо на відділення транспортної служби. При оформленні замовлення Ви вибираєте те відділення, де Вам буде зручніше забирати товар. Якщо у Вашому місті є представництво Нової Пошти то ми здійснюємо поставку товару тільки цією службою.
Спосіб доставки Вашої посилки Ви можете вибрати при оформленні замовлення, як самостійно, так і в телефонному режимі.
Машина на перевізники виїжджає 1 (один)раз на день з 15-00 до 16-00 годин. Тому всі замовлення, зібрані і оплачені до 14часов, відправляються в цей же день. Всі замовлення, які оплачені і зібрані пізніше, відправляються на наступний день.
У тому випадку, якщо Ви оформили замовлення у вихідні або святкові дні, то його формування зсувається на перший робочий день.

Доставка замовленого товару на транспортні компанії здійснюється на протязі 1-4 днів після формування замовлення. Будь ласка, вказуйте правильні дані для отримання Вашого замовлення (ПІБ одержувача, контактний телефон, номер або адреса складу, обраного Вами )
Номер ТТН клієнтам повідомляє НОВА ПОШТА коли вантаж надходить на відділення видачі в місті клієнта.Дату відправлення замовлення та орієнтовну дату прибуття менеджер повідомляє в телефонній розмові.У разі якщо номер ТТН не приходить з НОВОЇ ПОШТИ ми продублюємо номер ТТН одержувачу. При доставці товару в кінцевий пункт транспортна компанія інформує про це одержувача – зазвичай для цього використовується SMS-повідомлення.
Через невеликий націнки, ми не відправляємо замовлення післяплатою менш ніж 500грн.
Рекомендуємо забирати замовлення вчасно, так як при зберіганні відправки більше 5 (п'яти) днів транспортна компанія може вимагати плату за зберігання відправки.

Якщо ви отримали повідомлення про відправку замовлення на е-мейл або телефон від магазину, але навіть через 5 (п'ять) днів повідомлення від перевізника не прийшло, вам варто відвідати Ваше відділення пошти - швидше за все, Ваше замовлення вже чекає на Вас там.

Рекомендуємо перевіряти на пошті цілісність упаковки відправлення. Якщо Ви помітили сліди розтину, Ви маєте право пред'явити претензії поштовій службі тільки під час отримання посилки.

Товар, що купується на відріз, відпускається за частковою передоплатою.

Увага!!!
Після оплати замовлення обов'язково зв'яжіться з нами по електронній пошті i0665098801@yandex.ua чи повідомленням через сайт компанії http://bytzapchast.com.ua/  та повідомте про факт оплати, вказавши при цьому номер замовлення, ПІБ платника  час, дату  оплати  та суму оплати.

Сума Вашого замовлення не включає комісію банку. Комісію банку оплачує платник.

Зверніть увагу, що після доставки Ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися на відділенні «Нової Пошти» не більше 5-ти днів.По закінченню цього терміну замовлення автоматично надсилається відправнику.

ОСОБЛИВІ УМОВИ ОПЛАТИ ТА ВІДПРАВКИ ПЛАСТИКОВИХ ТА СКЛЯНИХ ВИРОБІВ !!!

Пластиковий і скляний товар ( такий як полиці для холодильника, пластикові панелі , пластикові піддони і т. д і т. п) відправляються тільки по 100% передоплаті. За бажанням клієнта - робимо або не робимо решетування крихкого товару на транспортних службах. Якщо товар - за бажанням клієнта їде без обрешітки , то претензії з приводу битого, тріснути товару НЕ приймаємо!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner